miercuri, 24 iunie 2015

DACĂ AVEAM EU NEVOIE DE OPERAŢIE...

mergeam să îmi discut problema cu doctoral-medic profesor universitar pe problema mea.

Şi îl intrebam dacă el consideră că are mijloacele necesare pentru a mă ajuta.

Daca nu le-ar fi avut, iar problema mea medicală suporta un dram de amânare, aş fi făcut apel la autorităţile în domeniu pentru a ajuta spitalul în cauză să fie dotat cu cele necesare.

Dacă nu ar fi avut experienţa necesară, l-aş fi intrebat pe prof. univ. pe cine consideră experimentat şi dacă nu consideră că doctorii din subordinea lui pot învăţa ceva de la el.

Apoi îl rugam să aranjeze să aducem expertul în cauză în România, şi să mă opereze. Simultan, cei care încă intră în sălile de operaţie aveau şansa să înveţe ceva nou.

Şi mi-aş fi menajat pe cât posibil operaţia, că niciunui medic nu-i place sa-ţi baţi joc de munca lui. Oricum, vine vacanţa. Oricum, nu s-ar fi pus problema să nu muncesc intelectual.
Internetul e o invenţie minunată, nu-i aşa?

Dar la final voi fi ajutat cu dotarea unei secţii de spital sau măcar aş fi ajutat cu obţinerea de experienţă a personalului medical, care să „dea mai departe” informaţia, ştiinţa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu